Sayfalar

24 Aralık 2012

Yerli Malı Günü..

Çarşamba günü okulda yerli malı günümüz vardı.

Bize verilen listeden  ben keki seçtim.Annemden incirli ve cevizli kek yapmasını istedim..

Annem taze olmasını istediği  için beni okulda bıraktıktan sonra hazırladı..Saat .2.30 da yerli malı kutlamamız vardı annem 2 gibi babaannem ile getirdi okula..İçeri almasalar da ben babaannemi'de gelmesini istemiştim görünce sevindim..

Anneme ve babaanneme teşekkür ettim.

Önce eğlendik sonra bizim için hazırlanan yiyeceklerden yedik..

Annem resim çekmeleri için fotoğraf makinasını bırakmış ablalara ama eğlence zamanı geçmişti ..
Ablalarda beni ve arkadaşlarımı yerken çektiler..

İlk defa annemden 7 saat ayrı kalmıştım..
Annem için çok zor geçmiş zaman ..Ben okulda eğlenirken anlamadım...






Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...