Sayfalar

23 Aralık 2012

Hafta sonu..

Ailecek yaptığımız programla güzel bir hafta sonu geçirdim..

Hayvanat bahçesine giderek maymunu ve tavşanları besledim.Tavşanı ve maymunu beslerken çok eğlendim.
Götürdüğümüz  havuçlar bitince üzüldüm küçük bir tavşana kalmadığı  için :((

Hayvanların hepsini çok seviyorum ama en sevdiğim hayvan maymun...
Annem tavşanları Babamda en çok atları seviyormuş..

Hayvanat bahçesindeki gezimiz bitince.Arabalar için  yapılan tümseklerin üzerinde yürüdüm , zıpladım.

Dedem'lerin oraya gidip daha önce meraklı minik dergisinde  gördüğümüz .Ağaç kabuklarının izini çıkardık.


Uzun zamandır düşünüyorduk fakat dışarı çıkarken yanımıza malzeme almayı unutuyorduk.
(Bu defa aklıma geldi.Dışarı çıkmadan programa ekleme yaparak  malzemeleri hazırlamıştım.)

İyi ki hazırlamışım.
Ve güzel bir dut ağcının gövdesi boyadım..Hava serinlemeye başladığı için  fazla ağaç boyaması yapamadım. Biraz üzüldüm :( Daha sonra tekrar yapacağımızın sözünü aldım..

Söz alınca kendimi daha iyi hissettim :)















Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...