Sayfalar

5 Aralık 2012

Davranış Çizelgesi..

Okuldan çocuklarımızın bazı olumlu davranışları kalıcı hale getirmek için bir çizelge tablosu verdiler. 

Çizelgemiz şöyle..

Dişlerimi fırçaladım
Saat 21.00 da yattım
Yemeğimi yedim
Sütümü içip yattım.
Yatağımı düzenledim.
Pijamalarımı katladım.
Odamı düzenli tuttum.

1 hafta sonunda bunları doldurup okulumuza göndereceğiz..

Ecrin pijamaları katlamak dışında hepsini yapıyordu.Çizelgeyi ilk okuduğumda anne ben pijama katlamayı bilmiyorum öğretermisin (öğretirmisin)   :))))

Bir defa birlikte katladık sonrasında yardım etmemi istemedi. Benim yapmam lazım bunlar benim görevlerim diyerek kendi yaptı gayette başarı oldu..

Sorumluluklarını biliyor.
İnşallah hep böyle devam edersin sevgi kelebeğim..

Yapmasına yapıyorduk bunları ama şimdi daha keyifli yapıyor.Okula götürdüğünde hepsinin dolu olması istiyor atlamadan yapıyor.
Her yaptığının resmini kendisini boyuyor :))) Sanırım benim unutacağımı düşünüyor :)



2 yorum:

emreyle hayat dedi ki...

çok tatlı inşallah hep böyle devam eder :)

Ssmeral dedi ki...

teşekkürederim inş.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...