Sayfalar

22 Aralık 2012

16 Kasım Doğum Günü..


.
Bu yazı için baya geç kaldık..Annem bunları unutmuş..İstanbul tatili hastalık derken..
Okuldaki ablalar annemden okul resimlerini  isteyince siteme okuldaki doğum günümden fotoğraf eklemediğimiz geldi aklımıza..

Geçte olsa eklemek yazmak istedim..
Babam beni okuldan aldığında saat 1 di. Saat 3te doğum günü için bizi bekliyorlardı.

Çok heyecanlıydım.Hazırlığımızı yapıp okula gittik. Arkadaşlarım iyi ki doğdun ecrin diyerek bağırmaya başladılar.

Mutlulukla seyrettim arkadaşlarımı çok güzeldi..Annem ile  babam çok duygulandı..Mutlu ve  bir o kadar duygu yüklüydü yüzlerindeki ifade..Öğretmenlerim,arkadaşlarım ve ablalar benim için hazırlık yapmışlardı.Hepsine çok teşekkür ederim.Beni kırmayıp doğum günüme gelen babaannem ve dedeme de teşekkür ederim..

Her şey çok güzeldi çok eğlendim..
Annem ile babam beni çuval yarışı yaparken çok merak ediyordu.Öğretmenim annemleri düşünerek doğum günümde  çuval yarışı yaptırdı..

Harika bir gün geçirdim.
16 kasım akşamı İstanbul'a yolculuk vardı. Biraz yorucu olmuştu öğlen uykumu uyuyamadığım için.

Bu yıl şanslı yılımdı :)3 defa doğum günümü kutlamış olduk.
17 kasımda da İstanbul'da anneannemler ile  hep birlikte kutladık.
Sevgili Yasemin teyzecim doğum günü resimlerimi  gönderirse onlardan da ekleyeceğim :))












Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...