Sayfalar

14 Aralık 2012

Zıp zıp kanguru :)))












Ben okuldayken anneciğim bu oyunu hazırlamış.Yolda benim için bir oyun hazırladığını söyledi.

Ne oyunu diye sorduğumda süpriz diyerek söylemek istemedi.
Ben söylemesi için direttim anne oyunu görmüyorum gene süpriz olur diyerek ısrar ettim ve söylettim :)

Daha önceden bahsetmiştik oyundan biraz.Koşarak geldim eve oyun  oynamak için.Montumu çıkarır çıkarmaz oyunun başına geçip zıplayamaya başladım.

Başımdaki tacıda anlatayım.3 gündür anneme beni sanat etkiliği saatinde alıyor diye söyleniyordum.Bugün geç almasını söyledim annemde öğretmenimle konuşup bugün beni sanat etkinliği dersine bıraktı 1 de bitiyor benim okulum bugün yarım saat fazla kalarak kafamdaki tacı yaptık.

Tacımı çıkarmak istemedim öyle geldim  gelincede biraz tacımla hopladım zıpladım..
Sabahtan öğlene kadar olan kısımda da var sanat etkinliği ama yemek sonrası okulda olmayı sevdim ben :)

Anneme artık beni hep bu saatte almasını söyledim .Öğretmenimle konuşup ayarlamaya çalışacağını söyledi ..

Gelelim oyunumuza
Anneme çok beğendiğimi söyleyerek teşekkür ettim.
Annem sayı söyledi söylediği sayıya zıpladım sonra ben sayı söyledim annem zıpladı :)
Eğlendik anne kız :)
Anneme bu oyunun adını sordum.
Sen söyle kızım ne olsun?.
Aklıma ilk gelen sek sek oldu.
Sonradan ise oyunun adını zıp zıp  kanguru koydum :)
Kanguru gibi zıpladım durdum.

Babam gelince hemen babama gözlerini kapamasını söyledim.
İçeri kötürüp babama dadadadam süpriz dedim ve hemen  oyunumu babama göstermek için zıpladım sayılara.
Bol zıplamalı bir gün geçirdim anlayacağınız..

Annem beni izlemekten yorolduğunu söyledi.Benim bitmek bilmeyen enerjimi hayretle seyrettiler..
Akşam dışarı çıktık birde orada oynadım durdum..
Bugün uyumak istemedim oyun  tatlı geldi aklım oyundaydı ama geç olduğu için annem yatırdı.
Masalcı tavşanımı dinlerken uykuya daldım.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...