Sayfalar

30 Nisan 2014

Mutluluk ...

Biz çocukları mutlu etmek çok kolay :))

Camları silmeden önce cama sıkılan  tıraş köpüğüyle oldukça eğlenmiştim...Anneme teşekkür ede ede oynamıştım çok keyifli ve güzeldi ..




Bu ara sabahları pek bir şey yemiyorum bu durumda annemi üzüyor ..Dün sabah birlikte basit ama sevimli bir tabak hazırladık.Tabak sayesinde bir şeyler yedim.(yedikçe yerlerine ilave ettim )

Daha güzel süslü kahvaltı tabaklarıyla buluşmak dileğiyle :)


Dediğim gibi  biz çocukları mutlu etmek çok kolay ..


MUTLU KALIN...

2 yorum:

Deniz dedi ki...

cama yazi yazan yazan kalemlerden almistim ben de demek gerekmiyormus ;) tras koougu iyi olmis. ben de bir kere suslu tabak yapiyim dedim oglum yine yemedi yine yemedi ;) maasallah ecrine afiyet olsun. hep mutlu olsun

Ssmeral dedi ki...

:) traş köpüğü ile çok eğleniyorlar tavsiye ederim. normalde de yemeyen bir çocuk mu Yusuf ? Teşekkür ederiz..Bütün kuzucuklar hep mutlu olsun inş.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...