Sayfalar

29 Nisan 2014

Civcivlerim..


Balıktan sonra birde civciv beslemeye basladık çarşamba günü babamla civciv almaya gittik 3 tane civcviv aldık.
Çok sevinçli ve heyecanlıydım eve getirdik uzun bir sure başlarındaydım balkonda yer ayarladık. Ben çok istediğim için civcivleri adları ben koydum.

Meraklı, Karamel ve Uykucu .... 

Siyahlı olduğu için karamel dedim  dışarıyı  merak edip kutudan çıktığı için meraklı dedim  çok uyuduğu içinde uykucu..Uzun sure bakamıyacağımız için üzülüyorum .

1-2 hafta sonra babam civcivleri arkadaşına götürecek.  Öylede olsa beni mutlu ettikleri için çok çok teşekkür ederim.İleride bahçeli bir evimiz olursa civciv beslemeyi çok istiyorum...






Boşuna meraklı demiyorum diğerleri otururken meraklı bakınıyor ...

2 yorum:

cocugumlaeglenirken dedi ki...

civciv almanız ne güzel olmuş. balkonda üşürler mi

Ssmeral dedi ki...

aydın nazillide hava çok güzeldi sorun olmuyordu ama 2-3 gündür serin ve yağmurlu olduğu için kutusuyla içeriye aldık..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...