Sayfalar

19 Eylül 2013

Pamukkale ,Isparta ,Denizli

8 Eylülde Pamukkale'yi gezip Isparta'ya halamların yanına gidecektik. Sabah yola çıktık.Yolda önce halamların yanına gidelim diye mızıldandım.. Annem olmaz önce Pamukkale geliyor orayı gedeceğiz dedi olmaz o zaman babam  Isparta yolundan gitsin diyerek söylendim :)

Annem ile babam yolda Pamukkale'yi anlatmaya başladılar.2,5 saatlik yolun sonunda vardık .

Bembeyaz görünce travertenleri heyecanlandım.. 

Bir süre basmadım önce biraz gezenleri seyrettim sonra ısrarlar sonucu bastım ve çok keyif aldım..
O kadar çok beğendim ki en yukarısına kadar yürüdüm.Tarihi yerleri gezerken biraz babamın omuzunda biraz annemin kucağında gezdim.

Çok yorolmamam lazımdı dönüşü de suların içinden  kendim yürümem lazımdı :)

Arabaya bindiğimde anne,baba ben Pamukkale'nin böyle güzel olduğunu bilmediğim için mızıldandım dedim.

Gülmeye başladılar bana :)))

Gerçekten çok yorulmuştum Isparta yolunda uykuya daldım.

.







 







 
 



 


4 yorum:

Şafak Karadeniz Kilimcigőldelioglu dedi ki...

gezmeyi sevmesi ne güzel. Benim oğlan her seyahatte sorun çıkarır :)

Ssmeral dedi ki...

GEZMEYİ SEVERİZ SEVMESİNE ÇOK TA BİZİMDE ARABAYA BİNDİĞİMİZDE BULANTI SORUNUMUZ VAR KUSUĞUM GELDİ DİYE MIZILDANMALAR OLUYOR :) BU ARADA BLOĞUNUZU TAKİBE ALDIM:)

Deniz dedi ki...

Pamukkale cocuklar cın degısık gelır. resımlerınız cok guzel ben de gıtmek ısterdım

Ssmeral dedi ki...

çok teşekkür ederim.evet pamukkale çok güzel gidip görülmesi gereken bir yer.inş. sizinde gitme fırsatınız olur..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...