Sayfalar

16 Eylül 2013

Annemden Ayrı Bir Gece :((

Uzun zaman oldu blog yazmayalı .En son 17 temmuzda yazmışız. 31 Temmuzda İstanbul'a gittik. 23 gün İstanbul'da  kaldıktan sonra evimize döndük. Evimi ve oyuncaklarımı  çok özlemişim.

3-4 gün sonra babbaannem rahatsızlandı ve hastaneye yatırdılar kap yetmezliği nedeniyle..Kalbi  %30 çalışıyormuş..Aydında yattığı için bizde amcamların evinde kaldık .

27 Ağustos benim için oldukça zor bir geceydi. Çünkü ilk defa annem gece benim yanımda yoktu.Babaannemin yanında hastanede kaldı.
Annem durumu anlattı sadece 1 gece uyandığım zaman babamla annemi almaya gidicektik.Eğer babamı üzmeden uyursam beni süprizler bekliyordu. Önce yapabilirim ben büyüdüm tamam anneciğim dedim.Annemim gitme saati yaklaştıkça anne bunu yapalım buda böyle olsun diyerek zamanı uzatmaya çalıştım da çalıştım.

Ve zaman gelmişti annemi hastaneye bırakmaya gittik. Hiç ağlamadan ayrıldık..
Eve gidip uyuma zamanım gelince başladım ağlamaya ..Baba lüften annemi getir lüften baba annem beni uyutsun diyerek oldukça mızıldandım.. Zor bir gece olacağı belliydi.. Uzun bir çaba sonucu babam beni uyuttu..1-2 saat uyuyup uyandım  ve başladım gene annemi istemeye 2 saat kadar uyanık kaldım aralarda annemi istiyorum diye söylendim..Eh artık sızıp kalmışım..Sabah ufak bir anne macerasında sonra her şey normale döndü.Anneme kavuşmama az kalmıştı biraz Ahmet Said ile oynadık.

Annem olmadığını için yemek yemek istemedim çok az yiyip kalktım.Gece süt bile istemedim :(
Hazırlanıp evden çıktık annemi görünce hemen sarıldım öptüm .Annemin ve benim gözlerim doldu neredeyse ağlayacaktık.Bizi öyle gören babamda kötü oldu hemen konuyu değiştirdi..

Seni çok özledim anneciğim bir daha seni göremeyeceğim sandım diyerek sımsıkı sarıldım..
Annemde beni çok özlemiş gece sadece 2 saat uyuyabilmiş. Resimlerime bakıp ağlamış.

Rabbim hiç bir çocuğu annesiz babasız bırakmasın..AMİN..

Babaannemin durumu şimdi biraz daha iyi verilen ilaçlar sayesinde kalbi %40 çalışır duruma geldi..

Daha sonra Pamuk kale ,Isparta gezisi derken artık evimizdeyiz.

Birikmiş şeyleri fırsat buldukça paylaşacağız..


Tarihe not :27 Ağustos annemden ayrı kaldığım gece...
















Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...