Sayfalar

30 Nisan 2013

Uzay Maceraları Kitabı ve Uzay Etkinlikleri..

Uzay Macerası.. 

Mickey ile dostları Define Yıldızları'nı toplamak ve Profesör Çalkafa'nın gizemli definesini bulmak için uzayda eğlenceli bir yolculuğa çıkıyorlar.Önce Ay'a sonra da Mars , Satürn ve gizemli bir gezegene  uğruyorlar.Uzay korsanı pete ve yardımcısı sevimli onlara tuzaklar hazırlar ..Mickey ve dostları bunların üstesinde gelmek için çözümler buluyor.Sonunda pete korsanlık işlerini bırakarak  herkesi sevindiriyor. Mickey farenin  uzay kulübü ortaya çıkıyor .Mickey ve hepsi neşe dansına başlıyorlar..







Uzay maceralarını okurken uzayla ilgili çalışma yapanın iyi olacağını düşündük.

Annem Sevgili Barışın Günlüğünden uzay etkinliklerini gösterdi bende en çok astronot Barışı beğendim bizde astronot Ecrin yaptık bence çok güzel oldu :) Teşekkür ederiz güzel paylaşımlar için Pınar teyzeye...

Uzay koreti yaptık önce folyodan çıkan ruloyu sulu boya ile sarıya boyadım diğer detayları annem yaptı.Yıldızlarla süslemeyi düşünmüştük sonradan ben yıldızları  yolcu olarak düşündüm ve sıralı yapıştırdım.

Yolcularımız da binince kalkışa hazır oldu :))
Uzun süre oynadım koret ile ....
 


2 yorum:

barisingunlugu dedi ki...

cook güzel olmus astronot ecrin ve roketi :) elinize saglik

Ssmeral dedi ki...

teşekkür ederiz.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...