Sayfalar

3 Nisan 2013

Okulumuzun Pazar Kahvaltısı..

Pazar günü okulumuzun kahvaltısı vardı..Yorucu ama çok güzel bir gün geçirdik ailecek.
Aslında biraz yorucu olmasının sebebi cuma günü Isparta'ya gidip orada gezip cumartesi akşamı dönmekte vardı.

Kahvaltıya katılım gayet güzeldi. Arkadaşlarımın çoğu oradaydı  güzel bir kahvaltının ardından balıklara ekmek attık. Koştuk ,tırmandık ,resim çektik ,eğlendik..

İlk başlarda yanıma babamı veya annemi alarak eşlik ettim arkadaşlarıma sonrasında ise arkadaşlarımla takılmaya başladım :) Annelerimizin fotoğraf makinalarını alarak birbirimizi resim çektik arkadaşlarımızla.

Oradan hem luna parkı ve hayvanat bahçesini gezdik.  Havada çok güzeldi...

Arkadaşlarımdan ayrılırken biraz mızıldandım eve gitmek istemedim :(

Haftaya olan piknik programıyla neşem yerine geldi :))

Böyle gezilerin her zaman olmasını ümit ederek sonlandırıyorum yazımı :)) 













Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...