Sayfalar

8 Kasım 2012

Minikler Tiyatro ve Kuaföre Gittiler...

Ecrini okula almaya gittim kuaföre gideceklermiş.Ecrin'inde gitmesini istedim. Hatice öğretmenimiz ,5 kız 5 erkek minik öğrenci ve  stajer ablalarıyla beraber kuaföre gittik.Ecrin  kuaförde saçının kesileceğini düşündü heralde, oturmak istemedi evede gelmek istemedi bir süre izledik sonra kesilmeyeceğini anlatınca  yaptırmaya kadar verdi :)






    Saçlarını kestirmek istemiyor nedense ?



    






Saçı yapılırken bana poz verecek diye oldukça kıpırdandı. Sene sonunda öğretmenleri bizim için bir cd hazırlayacakmış.Çocukların resim  çektim bende.Ecrin saçı biter bitmez hemen arkadaşlarının yanına geçip boz verdi .Resim çekimimiz  bitince çıktık sınıfın oraya gitmek için dışarda yağmur çiseliyordu ecrin saçı bozulucak diye ellerinine kafasını kapatmaya çalıştı anne koş koş saçım bozulucak diyerek koştu binaya :)))Sınıflarının oraya gidince Mustafa öğretmenine ve arkadaşı merve 'ye hemen saçını gösterdi.Orada da resim çekilmek istedi bizde çektik.


Yağmurda gezmeyi  Ecrin'de        benim gibi çok seviyor...




Bugün saçı bozulmasın diye çok az yağmur atmasına rağmen şemsiyeyi kapatmadı :)))Eve yaklaşmak üzereyken suların içine girip zıplamayı çok sevince her suda zıpladı.Ayakları ıslandı tabi biraz.

Üşürsün kızım.
Anne üşümem ben serinliyorum 
Serin havada mı serinliyorsun kızım sen 
Anne sana serin hava bana sıcak :) 
Neyse kısa bir serinleme sonrası eve geldik.


Eve gelince hemen gittiği tiyatroyu anlatmaya başladı. Oyunun adı Pinokyo..
Pinokyo düşmüş.Çok yaşlıyım daha fazla ayakta duramıcam demiş.
Burnu çok fazla uzadı anne çünkü yalan söyledi.Yolunu bulamadı uyuyup kaldı.
Ben biraz ağladım üzüldüm.
Neden üzüldün kızım? 
Pinokyo düştü anne bide seninde gelmeni istedim.Gene gidelim ama senle gidelim dedi.

        Bu ecrinin 2.tiyatroya gidişi.26 aylıkken  İstanbul'la gittiğimizde götürmüştüm boncuk atlı bir oyuna çok sevmişti. bidaha bidaha diye tutturmuştu ama 15 günlük tatilimizde hava şartlarınında kötü olması sebebiyle gidememiştik.17 kasımda başlayan 1 haftalık İstanbul tatilimizde gitmeyi planlıyoruz..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...