Sayfalar

2 Kasım 2012

Duygusal Torbamız..





Bu torbayı takip ettiğim Barış'ın Günlüğünden görmüştüm.Ecrinin'de seveceğini düşünüp yapmaya karar vermiştim .(1.5 ay önce yaptık )

Yemek hazırlığı için mutfağa geçmem gerekiyordu.Ecrin'de anne benimle oyna seninle oyun oynamak istiyorum diye tutturunca aklıma hemen duygusal torba geldi.Daha önceden almış olduğumuz sayıları çıkardım. jeli  torbanın içine koyduk ve ecrine sayıları içine atması için bıraktım bende  yemek hazırlığımı yaparken ecrin onları attı torbanın ağzını kapadık.Artık oynamaya hazırdı duygusal torbamız :)

Ben sayıları söyledim ecrin içinde yakalamaya çalıştı sonra aynı renkleri bir araya toplamaya çalıştı bu torbayla baya oynadı tahmin ettiğim gibi çok sevdi :)
Ecrin keyifli vakit geçirdi  bende işim halletmiş oldum :)Tabi o arada keyifli kızımın resimlerinde çekmeyi unutmadım.. :))))

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...