Sayfalar

7 Eylül 2014

Ben Geldim :)

Ben Etka Mesut ;
Etka: Gunah islemekten kacinan demek ...

Mesut :Sevgili dedecigimin ismi adinin bana verildigini ve beni gorebilseydi keske cok sevinirdi ..

Nur icinde yatsin.

3ay 18 gunlugum kilom 7300 boyum 62.5 cm henuz  etkinlik yapamiyorum ama iyi oyuncuyum :) Benle ilgilenen olmazsa dikkat cekmek icin iki oksururum bir yalandan bagririm tamam beklenen ilgi gelir sonrada gulerim :)

3.5 ay nasil gecmis annem anlamamis bile :) Buyuyorum ben artik gaz ilaci kullanmiyorum .

 Sarilik olmusum degerim 10.7 diydi cok yuksek olmasada annem ile babam bu duruma takilmislardi surekli uyandirip emdiriyordu  su veriyorlardi acile gidip topugumdan kan aldiriyorlardi neyseki kisa surede deger dustu hepimiz rahatladik. Ablam hic sarilik olmamis ben olunca uzulduler..

Bu defa gaz sorunum basladi .sap simplex diye bir ilaca basladik ise yaradi beni rahatlatti. Bende ablam gibi cok kusuyordum. Simdi gaz sorunumu kendim halledebiliyorim kusmalarimda azaldi  .. Simdilik bir sorunumuz yok bundan sonra dis srounumuz baslicakmis :(

Gunlerimiz boyle gecip gidiyor .hep istiyorum birisi benle konussun ilgilensin ;) tabi ablamda ilgi bekliyor.. Bu yuzden hepimizin zaman gecirmesinden ayri anne kiz, baba ogul veya baba kiz ,anne ogul takildigimiz zamanlarimiz var..









Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...