Sayfalar

5 Şubat 2014

ilk Sinama...Kahraman ikili..

İlk defa sinemaya gittim.İlk başta sesten oldukça rahatsız oldum başım ağrıdı diye biraz mızıldandım..

Sonradan filime kapıldım ve çok keyif aldım..

ikbal teyzem Furkan ile bana söz  vermişti birlikte güzel bir geçirmek için .Annemi almadan ikbal teyze,anneannem Furkan ve ben alış veriş merkezinde eğlenmeye gittik önce oyuncakların hepsinde oynadık sonra yemek yedik sinema saatini beklerken annem geldi hep birlikte sinemaya girdik..















2 yorum:

Deniz dedi ki...

İyi seyırler, bız henüz gerçek anlamda bır sınemaya gıdemedık. ama ben bıle çocuk fılmlerınıs eyretmeye bayılıyorum.

Ssmeral dedi ki...

teşekkür ederiz evet gerçekten çok keyifli inş. en kısa zamanda giderseniz ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...