Sayfalar

22 Ekim 2012

Kolye ve Yüzük Poğaça ...

Cuma günü kızımı okuldan aldım kızım benle birlikle mutfakta olmayı çok sevdiği için poğaça hamuru tutmuştum yapmak için kızımı bekledim.

Hazırlığımızı yapıp mutfağa geçtik. Ecrin normal bir poğaça yaptı.Anne ben şimdi değişik bir şey yapıcam  diyerek başladı yapmaya. Ben poğaçaları yaparken kızım  yapmak istediğini yapmıştı. Anne bu neye benzedi diye sordu sen söyle annecim dedim.. 
Kolye anne anlamadın mı yoksa diyerek  güldü :))))

Ne düşünerek yaptığını merak ettiğimden cevabı kızımdan duymak istemiştim ..
Hemen kızımın poğaça kolyesi tepsi de yerini aldı ..Kolye yüzüksüz olur mu hiç hemen yanına bir yüzük eklemesi yaptı :))
Sonra kendi kolyesi ve yüzüğünün süslemesini yaptı çörek otu ve susam ile.. 

ilk defa   böyle koyle ve yüzük yaptIğı için pişmesini heycanla bekledi sabırsızlandı ne zaman olacak anne eşiliğinde oyun oynadık ..oyuna dalıp unutmuştu ki fırının saatinin çalması ile ecrinin mutfağa koşması  bir oldu .,
Neyse hemen bir tabak hazırladık solandaki masamızda yerini alıp afiyetle yedi o arada 1-2 resim çekimi için poz verdi daha fazla dayanamadı zaten ..


kızımla konuşmamız :)
ecrin : annecim birlikte poğaçamı yapıcaz ...
ben :evet kızım
ecrin :yaşasın çok sevindim bi sana bi babama bide kendime yapıcam..
ben.. çok güzel senin poğaçaların çok lezzetti oluyor ..
ecrin : yoksa seninkiler lezzetli olmuyormu anne ?. :)
ben : onuda sen söyleyeceksin beğeniyormusun?
ecrin :beğeniyorum ama ben değişik birşey yapıcam ..
ben  :tamam yapalım
ecrin : sen değillll ben yapıcam ...
ben :tmm sen yap kızım..

Ecrinin hamur yoğurma resimleri bu resimler eskiden  çünkü ecrin okuldaydı :)




















Buda o minik elleri ile yaptığı kolye ve yüzük poğaçaları :))))
Ellerine sağlık kuzum çok ta güzel di :))

6 yorum:

Adsız dedi ki...

amanda aman buyumuste annesıyle pohaca yaparmıs masallahh

Adsız dedi ki...

Allah ım ben bu pogaça yapan elleri yerimm ama:))(TUGBA)

azra ecrin dedi ki...

büyüdü vallah gözdeciğim darısı başına inş :)

azra ecrin dedi ki...

ye tuğbacım 21 kasıma çok yok :)))

Adsız dedi ki...

evet cnm yaa az kaldı yandı valla ecrin kızımda olmayacak yanımızda bi ecrin bi ben :))

azra ecrin dedi ki...

bide ben :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...